دیگر دارد و آن آتش است، آتش انقلاب، بنابراین تمام آیاتی که می گوید اقیموا الصلوة یعنی برپا دارید آتش انقلاب را.
حالا معنی اقامه هم فهمیده می شود که چرا نگفته «صلوا» ولی می گوید «اقم الصلوه» چون صلوا غیر از اقم الصلوه است، اقم الصلوه یعنی برپای دار آتش انقلاب را «یقیمون الصلوه»: نیز از برپای دارندگان آتش انقلاب یاد می کند. اینان مؤمنین راستین اند که آتش انقلاب بازدارنده آنها از فحشا و منکر و بغی است و آیه قرآن خلاف واقع از آب در نمی آید.
با این کشف مهم معلوم شده در طول این چهارده قرن از خود پیامبر خدا گرفته تا همه مردم دیگر، صلوة و اقامه صلوة را عوضی می فهمیده اند و لابد این آقا «قد قامت الصلوه» را که قبل از هر نماز می گوئیم، چنین معنی می کند که: «برپا شد آتش انقلاب؟!» خوب این همان تفسیر به رأی است، این همان چیزی است که هر آدم منصف (نمی گویم هر آدم مسلمان، نمی گویم هر آدم معتقد به خدا و قرآن و می گویم هر آدم منصف.) یک آدم غیر مسلمان و حتی غیر معتقد به این که قرآن کتاب وحی است اگر بیاید و ببیند با این متن و بر سر این متن این بلاها آورده می شود می گوید آقا دست بردارید برای خودتان نشسته اید و معنی های متناسب با خواسته های خودتان برای قرآن درست می کنید.
به این آقا می گوییم:
بله آقا، قرآن کتاب انقلاب است، اسلام آئین انقلاب است و آیات انقلابی قرآن بسیار فراوان، اما مگر آیات انقلابی در قرآن قحط است که ما برای نشان دادن چهره انقلابی اسلام اقیموا الصلوة را این گونه معنی کنیم. آقای من اگر می بینی 300 میلیون نماز خوان هست

نظر خود را ارسال کنید